Recén chegados

A rede branca

A rede branca

A rede branca

Paco Morgan

A noite das cebolas

A noite das cebolas

A noite das cebolas

Rosa Aneiros

Marcas

Autor/a : Xavier Navaza

Mitos, valores e iconas que noutrora posuían un xorne idealista, utópico ou revolucionario, forman parte, hoxe, dos mecanismos de penetración cultural dos mercados, que asolagan o planeta con ofertas máxicas capaces de resolver as carencias e soidades da xente na sociedade global.

Partilla este libro

facebook twitter

Sinopse

Mitos, valores e iconas que noutrora posuían un xorne idealista, utópico ou revolucionario, forman parte, hoxe, dos mecanismos de penetración cultural dos mercados, que asolagan o planeta con ofertas máxicas capaces de resolver as carencias e soidades da xente na sociedade global. Tras as grandes marcas comerciais están os grupos financeiros que, cada vez con máis intensidade, están a colonizar os medios de comunicación de masas e ameazan con varrer do mapa as linguas minoritarias e as raíces da identidade de pobos da vella Europa como Galicia, Euskadi e Catalunya. Procuran un novo e manso cidadán considerado como un consumidor global e homoxéneo a escala planetaria.

  • Colección

    LIBRO X

  • Código

    1379511

  • I.S.B.N.

    978-84-9914-901-1

  • Publicación

    10/09/2015

  • Clasificación IBIC

    JFDV

  • Formato

    Papel

  • Páxinas

    256

  • Tamaño

    20 x 13 cm

  • Colección

    Ensaio

  • Código

    1378613

  • I.S.B.N.

    978-84-9914-907-3

  • Publicación

    10/09/2015

  • Clasificación IBIC

    JFDV

  • Formato

    ePub

Sobre a colección LIBRO X