Logo Xerais

Ficha libro

Marcas

Signo, comunicaci贸n e consumo na era da simulaci贸n

Xavier Navaza (Autor/a)

OBRAS DE REFERENCIA>ENSAIO E-book

Mitos, valores e iconas que noutrora posu铆an un xorne idealista, ut贸pico ou revolucionario, forman parte, hoxe, dos mecanismos de penetraci贸n cultural dos mercados, que asolagan o planeta con ofertas m谩xicas capaces de resolver as carencias e soidades da xente na sociedade global. Tras as grandes marcas comerciais est谩n os grupos financeiros que, cada vez con m谩is intensidade, est谩n a colonizar os medios de comunicaci贸n de masas e ameazan con varrer do mapa as linguas minoritarias e as ra铆ces da identidade de pobos da vella Europa como Galicia, Euskadi e Catalunya. Procuran un novo e manso cidad谩n considerado como un consumidor global e homox茅neo a escala planetaria.

Valoracións

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • Valora
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • (30 valoracións)
Valoarción grabada correctamente. Actualice para ver resultados.
Error inesperado al grabar valoración. Inténtelo de nuevo más tarde.